PWO TEAM

Forum Tylko Dla PWO


#1 2009-04-14 18:23:31

Plastik

Administrator

Zarejestrowany: 2009-04-14
Punktów :   

Lekcja 8. Legalne Pilnowanie Konta

Pilnowanie konta sojusznika

Myślę ze niektóre osoby o tym tez nie słyszały wiec postanowiłem to pokazać Wam

Legalne pilnowanie konta!
Najlepiej jest przedstawić ten trick na konkretnym przykładzie.

Wraca nam flota o 5:00. Nie chce się nam czekać na nią. Wiemy jednocześnie, że kilka osób z naszego sojuszu na pewno będzie na kompie o tej godzinie.

Flota nasza wraca na planetę 1:111:1

Kolega wysyła swoją jedną sondę na tą planetę z misją zatrzymaj na 36h.

Jeżeli ktoś zeskanuje nas, i na planecie będzie stała cała nasza flota, to na 99% sondy(osoby która nas zeskanowała) zostaną zestrzelone. Walka która odbędzie się na naszej planecie, wygeneruje RW, które trafi również do osoby która "pilnuje nam konta". Osoba która "pilnuje" nam konta, zobaczy nie tylko kto nas zeskanował ale jeszcze czy nasza flota stoi na planecie. Dzięki temu będzie wiedział czy warto nas budzić czy też nie.

Tak samo w ciągu dnia, bez problemu można nawzajem stacjonować na swoich planetach. Widzimy wszystkie próby skanowania naszego przyjaciela, widzimy to co zobaczył jego przeciwnik, i zawsze możemy zareagować na to - np. napisać do niego na gg. lub jak go nie będzie zadzwonić do niego!

Jeżeli pilnie będziemy potrzebować dodatkowego slotu, w każdej chwili można taką sonde cofnąć i potem wysłąć ponownie. Przelot jej trwa zazwyczaj od 2 do 3 minut.

ps sposób może nie zadziałać jeśli osoba która skanuje ma dużo wyższego szpiega ;P

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.009 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.klasati.pun.pl www.shippuudenonline.pun.pl www.longjugodmt2.pun.pl www.narutogra-rpg.pun.pl www.wiedzminonline.pun.pl